قصص واقعية

الزمن خلانى اتحولت من بنت محترمة الى … ببلاش

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­


­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­

ولم دخلت علي جوز امي ولقيته بيحاول مع اختي هجمت عليه ووقعته على الارض
انا مي عندي 25سنه واختي احلام تؤمي ابويا اتوفا من صغرنا وامي اتجوزت. جوز امي اخد فلوسنا وشرب بيها كان ينزلنا نشتغل اي حاجا لنكله هو وامي. امي مكنش همها غير انها ترضيه وبس بدئت قصتنا مع الراجل ده واحنا عندنا 12 سنه كل يوم واهانه وشغل ومن ايد تضرب فينا
امي كانت بتخيط هدوم واحنا بنشغل الصبح تحت ايد الناس لناخد جنهات وبعد نرجع ناخد الهدوم ال امي مخياطاها نوديها لصحبها في بيوتها وفي يوم من الايام اختي خلصت قبلي ورجعت البيت امي مكنتش في البيت وقتها كانت عند حد بتخيطلو ولم رجعت بعد اختي بدقايق لقيت جوز امي علي اختي وبقطع اهدومها انا فضلت اعيط واضرب فيه بس للاسف بيتنا كان بعيد عن الناس وحتا هو زقني علي الارض انا وقتها ومن غير تفكير وجسمي

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

بيرجف من ال حصل جبت اداة حادة وضربته في ضهره ومدرتش بكل ال حصل غير لم وقع علي الارض ووتوفي وانا حضنت اختي وفضلنا نعيط لحد مجت الحكومه وامي فضلت تضرب فيه كانت زعلانه عليه ومفرقش معها بنتها اي قسوه القلب دي دي اكيد مش امي وفضلت اعيط واخدوني يحققو معايا وكاني ازنبت لم دفعت عن شرف اختي ال هو شرف بينتها برضو بس كل همها جوزها وبس. وكنت بترعب من كل عسكري ماسكني وكنت بحس اني في دنيا كلها غابه وبصوت امي ال بتقول منك لله يبعيده انا هموتك هموتك لو سبوكي
وكنت ببكي ومكنش في حد قلبه رحمه وبدخلت الظابط. انتي عامله نفسك.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

شجعاعه خلي شجعتك تنفعك انتي يحته مفعوصه تعملي كده رديت قلتلو لو الشرف رخيص مكنوش سموه شرف وال حتا تمنه كان غالي هو سمع الكلمه وسكت قالي قربي واحكيلي يمكن اقدر اسعدك شكلك مظلومه ايوا والله يسعت الباشا مظلومه هو هو ال كان السبب هو ال اتهجم علي اختي وكمان قطع هدومها ومش دي اول مرا ولم كنا بنقول ل امنا مكنتش بتصدق واتقول انتو عاوزين تخبرو عليه يولاد الكلب ومكنش بايدنا حاجا لقيته بيقولي ربنا يهون عليكي بس قصتك مش هقدر اسعدك فيها وكانو مش مصدقني. كنت فاكرا ان جوز امي مات بس مش صابت قلبو وبعدها دخلوني الاصلحيه وهناك شفت تعب السنين وشفت مرار. ولم بقا عندي 19 سنه حولت ابعد عن المكان وزهقت منو وهربت بس وقتها كنت بفكر اروح فين

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

واعمل اي مكنتش اعرف حد غير اهلي فرحتلهم قلت يمكن اتغيرو ولم رحت لقيت امي بتقولي اي جابك يبنت الكلب والله لطلبلك البوليس تاني انا سمعت كده طلعت اجري اجري وكنتش حاسه بنفسي غير ونا في مكان كله شجر وبيوت قعدت بفكر اعمل اي واروح فين وحتا اختي كنت نفسي اطمن عليها منك لله ي امي وفضلت اعيط لحد مرحت في النوم وفجاه صحيت علي صوت حد بيصحيني بيقولي مين انتي واي عمل فيكي كده قومي ونفضي هدومك قمت وقلت وانا خايفه وبترجف انا اهلي طردوني قالي اهلك اي وانتي صغيرا للكلام ده تعالي معايا وخدني بيتو وقال لمراتو خليها تسعدك في البيت واهو نكسب فيها ثواب ردت قالت احنا لقيين ناكل لم ناكل ال انتا جيبها دي وبعدين بينتك علي وش جواز والواد ابنك هيبصلها منتا عارف يدخلت الهنا. قال يسيتي ربنا هيرزقنا برزقها اسمعي الكلام انتي بس. طيب يخويي لم نشوف اخرتها

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

وفضلت تقريبا خمس شهور عندهم وانا مستحمله الذل وشتيمت بنتهم فيه وحتا ابنهم الصايع ال كل شويا يلطش فيه وفي مرا جهه عريس لبنتها جيت اقدم الشاي للعريس واهلو فكروني العروسه قامت ام العريس وبستني وقالت دي قمر 14والله وعرفت تنقي يبني اقعدي جنبي يبنتي انا حماتك وليسا بدها تكمل راحت ام البينت العروسه لطشتني بالقلم وقالت غوري جوا. دي مش بينتي وال العروسا دي خدامه. والشاب قال ايوا يماما دي مش العروسا. ومالو يبني مش العروسا لي تضرب البنيه كده هيا عملت اي. اقعدي يماما. حاضر يبني اديني قاعده لم تشوف اخرتها
ولم شافت العروسا لقيتني اجمل منها وحتا ابنها فضل يبص عليه وكاني عجبتو وكل الموجودين ا
لحظو كده بعد خروجهم من البيت. نادت عليه. وقال امشي برا من بيتي مشفش وشك هنا تاني غوري وفعلا مشيت بعدها دنيتي بقيت جحيم اروح فين يدنيا يدواره قلت هشوف حد يشغلني خدامه منا كنت بخدمهم ومكنتش باخد فلوس وفعلا فضلت اضور لحد ملقيت راجل بواب عماره وقالي هسعدك يبنتي تعالي ورايا ورحت وراه وفعلا اشتغلت عند ناس كويسه راجل ومراتو وليهم ابن وحيد هو وكيل نيابه اسم الشاب رائفت وكانو افضل من الناس ال كنت عندهم بكتير كنت بساعد وكنت هاديه جدا كان ابنهم اكتر حاجا بكرها في الدنيا هيا البنات عرفت من امو قالت.

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

اوعي تدخلي عليه وال تكلميه هو لم يعوز حاجا هيندهلي انا ومتزعليش لو عملك وحش هو معزور الله يجزيها ال كانت السبب قلت ممكن تحكيلي الحكايه قالت حاضر يستي كان زمان يعرف بينت ناس اغنيه اوي ولم اتقدملها قبل ميكون وكيل نيابه رفضو اهلها بعد قصه حب كام سنه وال وجعو ان اتخطبت لصحبو يعني من النحيتين يمي صحبو وحبيبيتو وبعدها تعب شويا وبقا زي منتي شايفه علي الحال ده. بصراحه صعبه يخاله علي ابنك الله يكون بعونه. حاضر مش هقرب منه وهحاول اكون لطيفه معه وهستحمله متخفيش. يكملك بعقلك يبنتي. كنت كل مرا بعجب بشخصيتو اكتر كنت غصب عني بحاول اكلمو شد قلبي ال عمرو مفكر في الحب معنا كل مرا بيشخط فيه بس كنت بحس قلبو طيب وحتا بين صاحبو هو بيكون حاجا اكويسه في وسطهم ومع الايام لقيتو بدء يتغير معملته معايا وبقا لطيف اشوي في اشويا انا كنت بفرح من كلمه صباح الخير يمي كنت بحس اني ملكه الدنيا واشويا اشويا بدء يضحك ويبصلي.
لو عاوز تعرف التكمله علق بعشرين ملصق

­

.العاهره بقسوه الزمن. الجزء الثانى👇👇

انا كنت بفرح من كلمه صباح الخير يمي لقيته شويا اشويا بدء يضحكلي ويهزر انا حسيت ان الدنيا بتضحكلي ولقيته
بقلي اي رايك اعلمك الكتابه والقرايه انا بيني وبين نفسي فرحت بس فرحت لاني هقرب منو مش علشان القرايه
والكتابه ووفقت بسرعه وقلت هو انا اطول يرائفت. ايوا تطولي يمي وعاوزك تهتمي بنفسك كده ممكن. حاضر
يارئفت وبصتلو وانا مبتسمه وهو كمان كان مبتسم اوي حتا مبقاش بيقعد برا كتير ومبصدق يخلص شغل ويجي عل
البيت وكان عامل القرايه والكتابه حجه بس حسيت ان قلبو

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

في حاجا من نحيتو بس كنت برفض كلام قلبي واقول اي جاب لجاب ده ابن ناس وقد الدنيا وانت بينت شوارع كان
عقلي باذيني كل مقلبي يدق كنت بحس اني تايهه بينهم اسمع كلام قلبي وال عقلي بس غصب عني ال حصلي
بعدها لقيتو جاي من ورايا وجيبلي فستان حلو اوي وجي من ورا ضهري بقلي بحبك انا وقتها قلبي وقف من الفرحه
واعيوني دمعت اي ده حلم وال حقيقه ولقيت نفسي من غير محس حضنتو. حضنتو اوي فضلت حضانه ومش قادره ابعد
عن حضنو خالص وبقينا نخرج مع بعض ونقضي الاجزات بعيد عن الناس امو كانت فرحانه بعلقتنا بس مكنتش فاكرا

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

انها حب كانت مفكرا عطف عليه وكانت شايفه ابنها ال طلعت بيه من الدنيا فرحان فكانت بتفرح لفرحو
فضلنا سنه كمله ومخبيين لحد مفي ليله كنا سهرنين في البلكونه وسقعت واحنا بنتكلم فغطاني بجاكت بتاعو انا
وقتها شميت رحتو رحت في النوم اشويا لقيتو حضني بعدها شالني ودخلني الاوضه وهو بيحطني علي السرير فتحت
اعيوني وجت اعيونه في اعيوني مدرتش بنفسي غير الصبح صحيت لقيت نفسي في حضنه بس يخصاره صبح السعاده
حزن والحلم قلب لكبوس كبير فضلت اعيط وهو شدني لحضنه وقالي مش تخافي مش هسيبك انا مش جبان يمي علشان اخلا بيكي
وقتها حضني جامد وانا بطلت عياط وبصتلو وقمت وانا قايمه قلتلو مستحيل ال بتفكر فيه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

يحصل انت الظاهر نسيت انا ابقا اي وجيا منين قالي هكلم اهلي ملكيش دعوه دي مشكلتي وحلها لازم
اتصرف فيه خرجت وسيبتو وفضلت محتاره وخايفه وبفكر اي ال هيحصل واي ال هيقولو لم يعرفو مكنش ينفع اعض
الايد ال مدتلي انا غلطانه بس اعمل اي واروح فين ولقيت رائفت بيكلم اهلو وسمعت صوت ابوه بقلو ده
مستحيل انت مجنون انت عارف انت بقيت اي انت عاوز تهد ال عملناه ده كلو انا وقتها سمعت كده نزلت وقلت لازم ابعد
ونزلت وانا في الشارع لقيت ايد رائفت علي كتفي وبقلي مش قلتلك مش هسيبك انا ابتسمت وحضنتو بعدها قالي
تعالي نرجع رفضت بشده قالي خلاص هوديكي عند عادل صحبي لحد مشفلك مكان وبرضو مش هبعد عنك وال اسيبك

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

وفقت ورحنا عند عادل رحب بيه اوي ورائفت قال خد بالك منها دي حبيبيتي حطها في عينك يعادل ونزل
فضلت استنا في رائفت يوم اتنين اسال عادل مرا يقولي انو مشغول ومرا هيجي
وفي يوم رجع عادل من برا لقاني بمسح وهدومي كانت قصيرا انا وقتها قمت بسرعه وغيرتهم واعتزرت منو ضحك
وقالي عادي مفيش مشاكل سالتو عل رائفت اتهرب من السؤال وكان الجواب زي كل مرا لحد متخنقت وحسيت اني
صيده من ايد لايد لقيت عادل كل يوم يرجع بدري واشويا تعالي نخرج كنت بتهرب من كلامو لحد مقلت انا همشي
لقيتو ماسك في ايدي جامد. وضمني لحضنو انا زقيتو وقلت انت بتعمل اي انت اتجننت لقيتو بقلي هيا جت عليه اشمعنا

­

رائفت يعني ال نمتي معاه تعالي هنا انا اتصدمت اي عرفو بالي حصل لقيتو بقول ايوا عارف وهو ال جابك هنا علشاني
انا. وانتي حقي وهاخد منك حقك فضلت اصرخ واضرب فيه واتصدمت ان رائفت طلع كداب فضل عادل يحاول معايه
لحد جبت الفاظه وخبطو بيها علي دماغو ورحت نازله جري حتا الانسان ال حبيتو طلع كداب انا بعت نفسي لكلاب
بعدها كل الابواب اتقفلت في وشي ومش لقيه شغل حولت اكتير مفيش وانا قاعده في ركن في اجنينه لقيت واحده
بتقولي مالك قلتلها جعانه هموت من الجوع ومليش حد وال اي مكان قلتلي تعالي هاكلك تعالي قومي انا من جوعي

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مكنتش بفكر في ال هيحصل. وبعدين هيحصل اي اكتر من ال حصل وصلنا البيت جبتلي اكل حتا ادتني هدوم وفرحت
اوي لم لقيت حد طيب تاني واتشكرتها وادتني عصير شربتو من هنا مدرتش بالدنيا سعتها عرفت ان كل الطيبه دي مش من غير تمن
لو عاوز تعرف التفاصيل اتفاعل ب 20 ملصق حتي ياتيك اشعار بالجزء الجديد

.العاهره بقسوه الجزء الثالت

ولم رحت معاها البيت كنت فرحانه ان ليسا في ناس كده ادتني هدوم من هدومها واكلتني وبعد ماكلتني ادتني عصير
انا كنت مستغربا من اهتمامها بس كنت بقول مجرد ظنون علشان قبلت ناس كتير وحشه بعد مشربت العصير رحت في
النوم خالص وبعد مصحيت قمت علي صوت راجل عجوز وبقلي طلعتي تستاهلي والله خدي هدول ايلك انا اتفزعت
وبصيت لنفسي لقيت عريانه خالص وحتا جسمي متعور انا رحت ضربتو بالقلم وصرخت دخلت عليه امال ال هيا جبتني
من الشارع ولقيتها بتقولي خدي دول كمان شفي اد اي كتار يبت كتار لو قعدتي سنه بحالهم مش هتجيبي نصهم طشتهم

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

وطلعت اجري وانا نزله خبط في واحد مسك ايدي وبصلي وسالني انتي نازله من عند مين رديت وقلت من عند امال
ضحك وقالي امال بقيت بتجيب حلويات كده انا رحت زقيت ايدو ونزلت جري وانا مشيه مش عارفه اروح فين وال اعمل
اي قعدت في نفس المكان ال جبتني منو امال بس ياست واتعبت بعدها بسعات وفي نص الليل والدنيا تلج وجسمي
كلو بيرجف لقيت امال بتضحك واتقولي بقا يخيبه تسيبي العز والبرتيته دي كلها وتقعدي هنا قومي قومي انا رفضت
بس وقتها كنت. عاوزه اروح لاني ميته من الجوع لقيتها بتقلي قومي وانا مش هخليكي تعملي حاجا غصب عنك
لقيت نفسي بروح معها ولم رحت لقيت نفس الراجل ال مسك ايدي علي السلم وقام جري عليه لم شفني ويقولي
اقعدي جنبي متخفيش انا مش هعمل معك حاجا انا عاوزك قدامي بس انا قعدت وامري يجبلي اكل وبعدها وشوش امال

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ال بدلعوها ميمي وقالها لو رضيت ليكي الحلوه. لقيت ميمي عماله تزن عليه في الرايحه والجايه وهيكتبلك يخيبه
وهيعملك ورتني فلوس كتير. كنت برفض كتير وحولت معايا مليون مرا ولم ياسو مني راحت قالت اني رفضت
قال لميمي اعرضي عليها الجواز وفعلا عرض عليه الجواز بس يكون في السر علشان مركزو وسمعتو انا في البدايه
كنت برفض بس قلت لنفسي فرقت اي عرفي من قدام الناس مكلو والكداب رائفت منو لله والله لموافقه
ووفقت عليه وتم الجواز واخدني علي قصر اكبير ودنيا حلوه

­

وفضلت في النعمه دي شهر وكان اكويس في الشهر ده اوي وفجأه بيقولي خدي المبلغ ده قلت انا مش عاوزه حاجا انا
اكويسه كده وانت مش مخليني عاوزه حاجا خدي بس واسمعي الكلام اخدتهم بس اتصدمت بعدها تاني
يوم لقيت ظرف جنبي علي السرير وفيه انا كنت متمتع معاكي اوي وكنت مبسوط وكنت نفسي اعيش معاكي العمر
مش شهر بس. لكن انا مجوز بينت ناس كبيرا ولو عرفو بقصتنا هخصر ال بنيتو كله انتي لم رفضتي تنامي معايا
عملت كده انا اسف عل ال حصل والفلوس دي حقك مع السلامه انا فضلت اعيط وقطعت الفلوس وكرهت كل الناس
لانهم كدبين ومن صدمتي لقيت نفسي بقول لي بديلهم جسمي ببلاش انا هعمل زي ميمي ورجعت لميمي وقلتلها
هشتغل معاكي وهكون زيك هيا فرحت بس انا كنت مدايقه

­

بقول انا كده بنتقم من نفسي مش منهم بس خلاص سكه ودخلتها وهكمل فيها بعد لم اتعرفت علي ناس وبقيت انا
الكل فكل وكل ال بدخل بطلب يقعد معايا انا بقيت ميمي تغير انا مكنتش باخد في بالي حولت اشوف اختي اكتير
ورحت ومن بعيد لبعيد بدي اطمن عليها القيهم بيقولو مبقوش يظهرو وفي يوم من الايام دخل صاحب رائفت
ومعاه اختي انا اتصدمت 😱😱😱 انتظروني والجزء الاخير

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock