قصص واقعية

وحدة كلمتنى قالتى جوزك بيخونك ومن سعتها وانا مش قادرة ابص في وشو

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مدام ملك
ايوه مين حضرتك
مش مهم انا مين بس في حاجه كنت عايزه اقولك عليها
ايه هي اتفضلي
جوزك بيخونك
نعم انتي بتقولي ايه انتي مجنونه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

لا يا حبيبتي انا مش مجنونه ولو مش مصدقاني شوفي تليفون جوزك وانتي تعرفي
بص يا اسمك ايه انتي خالد مستحيل يخوني وكلمه تاني هطلبلك الامن انتي فاهمه
على العموم انتي حره انا قولتلك وخلاص
اتفضلي امشي احسنلك
قعدت وحسيت راسي تقيله ازاي اللي حبيتوا واديتوا قلبي يعمل كده ازاي اكتر من سؤال كان بيدور في راسي
Flash back
انا ملك ٢٥ سنه دكتوره اسنان بشرتي بيضاء وعيوني عسلي وطويله شويه وجوزي خالد ٢٦ سنه مهندس معماري انا وخالد بنحب بعض من واحنا صغيرين .
Back

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

روحت روحت وانا الشك هيقتلني رنيت على خالد وعرفت أنه هيتاخر شويه
قومت صليت واستعذت بالله من الشيطان الرجيم ونمت صحيت على صوت خالد وهو بيفتح الباب قومت غسلت وشي وطلعت اسلم عليه
ازيك يا قلبي عملت ايه النهارده
تمام عادي زي كل يوم
خالد باستغراب : ملك مالك انتي مش ملك المجنونه اللي ضحكتها منوره دايما
ملك بلا مبالاة : مليش ما انا عاديه اهو انا رايحه احطلك الاكل على متغير هدومك حطيت الاكل وخالد جيه عشان ياكل
خالد : ايه مش هتكلي
ملك :لا مليش نفس عن اذنك
طلعت اجري وانا حابسه دموعي بالعافيه دخلت وقفلت على نفسي الباب وقعدت اعيط زي الطفله لقيت خالد بيخبط
خالد :ملك افتحي انا عارف انك صاحيه افتحي يا ملك احسنلك
ملك : سبني يا خالد مع نفسي شويه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

خالد :لا مش هسيبك غير لما تفتحي ولو مفتحتيش هكسر البااب
قومت فتحت الباب وقلتله عايز ايه لقيتوا خدني في حضنه وبيقولي مين مزعل طفلتي مين مزعلك وانا هوريكي هعمل في ايه مسحت دموعي
و قولتله : محدش هيقدر يزعلني وانت مجود لقيته شلني وقلي بحبك يا احلى حاجه في حياتي ومبحبش حد عيزعلك يا طفلتي
ضحكت وقولتله انا جعانه وعايزه اكل
خالد : ههههههههه حرام عليكي فصلتيني من الجو متجوز وحده اهم حاجه عندها بطنها تعالي يختي نأكل كلنا وبعد كده سمعنا فيلم و دخلنا ننام
صحيت اشرب ميه وملقتوش جنبي قوما اشوفه فين لقيته بيتكلم
في الفون مع واحده : هي العقربه اللي عندك دي هتطول كتييير
يتبع # الغدر قريب

­

.؟…..حتي يصلك اشعار عند نشر الجزء الثاني
👈اضغط لايك ضع 10ملصقا + فضلاً وليس أمرا
👈
الجزء الثاني

هي العقربه اللي عندك هطول كتيير
خالد : لا ياروحي هانت اهو كلها كام اسبوع ونسيب بعض
البنت : اخيرا يا قلبي هتبقى ليا
مع كل كلمه بينهم قلبي كان بيقطع مش قادره اصدق ان حب عمري بيكرهني الكره ده كله مسحت دموعي ومشيت دخلت الاوضه عملت نفسي نايمه لحد ما دخل ونام بعد كده قومت من غير ما يحس لميت هدومي ومشيت وسبت جواب وبعد كده وانا راكبه العربيه مش عارفه هاروح فين انا اهلي متوفيين اديلهم كتير وقفت العربية وقعدت على النيل قعدت اعيط واشكيلوا همومي

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

خالد صحي من النوم ملقاش ملك جنبه استغرب قام يدور عليها في البيت كله
لقى جواب من ملك بيقول
خالد أنا مشيت وياريت متدورش عليا انا عرفت كل حاجة وبجد انا اسفه لو كنت خدت وقت من حياتك انا كنت بحبك بس دلوقتي خلاص عشان انت جرحتني .
خالد قراه الجواب معرفش يعمل ايه نزل يدور على ملك
في الوقت اللي كان خالد بيدور عليها كانت هيا راحت شرم في البيت القديم بتاع باباها قعدت ورنيت على مريم صحبتها اللي هيا اقرب حد ليها
ملك بعياط : مريم تعالي بسرعه انا محتاجاكي ارجوكي تعالى
مريم : ايه يابنتي مالك بتعيطي كده ليه وانتي فين دلوقتي عشان اجيلك
ملك: في البيت القديم بتاع بابا
مريم : انا جيه حالا متخفيش واهدي كده

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ملك: حاضر سلام
مريم : سلام
ملك قعدت تفكر في اللي حصل وازاي هي كانت هبله اوي كده فاقت ملك على صوت الجرس وهو بيرن فتحت لقيت مريم مقدرتش تمسك نفسها من العياط
ملك بصوت منبوح من العياط : خاني يا مريم الحيوان الواطي
مريم بخوف : اهدي بس يا ملك و احكيلي ايه اللي حصل
حكتلها اللي حصل كله *****
مريم : اه يا حبيبتي ده كله شيلاه جوه قلبك وساكته مقولتليش ليه وانا كنت هعلمه الادب استغل طيبتك الحيوان الندل
ملك بعياط : انا بكره الإنسان ده ومستحيل ارجعله تاني
مريم خليت ملك تنام بعد عياااط وحزن كتيير نامت
وقعدت مريم تفكر هتعمل ايه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

وفي وسط اللي حصل ده كله كان خالد قاعد يدور علي ملك
خالد : طب يا ربي راحت في دي ملهاش غيري هتروح فين بس
راح خالد النيل المكان اللي ملك كانت بتيجي في وهيا زعلانه وقعد يفكر هي فين وبعدين افتكر الكلام الموجود في الجواب انها عرفت كل حاجة
خالد: اه شكلها سمعتني وانا بتكلم في الفون وشكلها عند مريم صحبتها
رن عليها خالد : الو ازيك يا مريم هي ملك عندك
مريم باستهبال :لا مش عندي ليه هو في حاجه
خالد : لا مافيش اصلها اتاخرت شويه عشان كده رنيت عليكي
مريم :اه تمام سلام انا
خالد : سلام

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

خالد :هتكون راحت في بس دي ملهاش غيري انا ومريم صحبتها وبعدين هي عملت كده ليه اه شكلها سمعت المكالمه اللي دارت بيني وبين سلمى ياربي والله انا مش بحب سلمى انا بحبها هيا هعمل ايه دلوقتي
وعند ملك
مريم : انا قلقانه على ملك اروح اشوفها بتعمل ايه
مريم دخلت لقيت ملك مغمى عليها مرميه في الأرض مريم خافت ورنيت على الإسعاف بسرعه راحت على المستشفى وملك دخلت اوضه العمليات ومريم كانت هتموت من الخوف على ملك ورنيت على خالد
يتبع.؟…..حتي يصلك اشعار عند نشر الجزء الثالث
👈اضغط لايك ضع 20ملصقا + فضلاً وليس أمرا
👈
اعمل متابعه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عشان يصلك اشعار بالقصة بدون الحاجة للبحث عنها ❤️

الوسوم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock