قصص واقعية

باقي حلقات حكايتي مع زوج اختى

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

🔥🔥🔥الخامس 🔥🔥🔥مش هتاخر عليكم ابدا♥️♥️
تفاعل ب 20 ملصق ❤️❤️❤️💪
صحيت من النوم علي صوت دوشه وكركبه فقلقت قلت اشوف مين لقيته حمدي جوزي داخل بيدور علي حاجه وبيسحب علي طراطيف صوابعه قلتله بتعمل ايه ياحمدي وايه جابك بالليل كده عحبك الي انتا عملته اختي حصلها اجهاض بسبب زقتك ليها كان ايه لزوم العصبيه والمشاكل دي ادخل صالح اخوك واختي

طيب بخاطرها بكلمتين بدل منتا مكهرب جو البيت كدة انا مش عاوزة اخسر اختي

بصلي وبرق وقال انا مش ناقصك انا فيا الي مكفيني من مشاكل في الشغل ومصايب انا سايبلك البلد كلها ومسافر مش حتشوفي وشي تاني واحسنلك ابعدي انا الي يقف في طريقي حادمرة

شديته وزعقت قلت له مش حتطلع من البيت الا وافهم فيه ايه مالك مبقتش طايق حد دا كله بسبب الخلفه يااخي دي حكمه ربنا وانا لازم اعرف مخبي ايه عني علشان جاي تتسحب بالليل كدة زي الحراميه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

وندهت باعلي صوت اصحي ياعادل اصحي يااختي شوف جوز اختك عاوز يطلقها ويهرب اصحوا

صحيوا كلهم علي صوت الدوشه والخناق واول ماحمدي شاف عادل اتخانقوا مع بعض تاني

والبيت قامت قيامته دخلت افض بينهم الخناق

قام حمدي جه يخبط عادل بفازة فتفاداها وجت فيا انا ووقعت علي الارض غرقانه في دمي واول ماشافني حمدي هرب

وجه عادل وداني المستشفي واتخيط الجرح وروحنا البيت بعدها وانا مقهورة ومضايقه من الي حصل وان ازاي حياتي ادمرت بين يوم وليله بسبب حاجه حاجه انا مليش زنب فيها وعدت الايام والجرح خف وحمدي بعتلي ورقه طلاقي علي البيت وكنت محتارة اروح فين خصوصا ان مخلفتش علشان اقعد في الشقه

وطلب حمدي طليقي انه يطردني من البيت وقاطع اخوة قطعه نهايه

رحت لاهلي بس للاسف ابويا طردني وقالي اني ملحقتش اجوز علشان اطلق وجبتله العار

فمشيت في الشارع وانا مش عارفه نهايتي ولا نصيبي ومن كتر التعب وقله الاكل وقعت مغمي عليا

في الشارع وفجاءة صحيت لقيت نفسي🤭🤭🤭

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

🔥🔥🔥الجزء👇السادس🔥🔥🔥
❤️❤️ انا مش بحب ااخر عليكم الأجزاء حتي لا تضيع من اذهانكم احداث القصة ♥️♥️♥️ عايزه تفاعل كبير🔥❤️

بصيت لقيت نفسي في بيت اختي وجوز اختي واقف
بيبص ليا بغضب
قلت له أنا فين ايه الي جابني هنا وازاي
رد عادل . جوز اختي انا الي جبتك ياهانم بتلفي في
الشوارع ليه ملكيش اهل ملكيش حد الناس تقول ايه
علينا رمينك في الشارع
اجهشت في البكاء فقرب مني وقالي خلاص في ايه
ايه الي حصل انا كنت في ماموریه شغل ولسه جاي
النهاردة متوقعتش دة حيحصل وحمدي ايه الي يخليه
يطردك من الشقه دة مجنون دة ولا أي واختك ازاي
مجنیش ليها
رديت عليه . انا ياعادل خفت تحصل مشاكل بينك وبين
اختي بسببي الكل بيقولي نحس ملحقتش اجوز اطلقت
وكمان اتسببت باجهاض اختي وابويا مش طايقني
وطردني من البيت كنت عاوزني اعمل ايه
اروح فين
عادل ، يقوم تمشي في الشوارع وتفضحينا وتجبلنا العار
افرض حد استغلك ولا شغلك في حاجه ولا أذاكي يكون
تصرفنا ازاي
انا . مكنتش في وعي اعمل ايه الكل اتخلي عني
عادل انا جنبك انا واختك ومش حنسيبك فكك
من

­

الجنان
دة واعقلي وادخلي لختك وغيري هدومك لما بكرة اجيبلك
هدوم جديدة وابتدي حياه جديدة من غير هم وزعل يلا
روحي من وشي بقا
دخلت ورحت لختي وارتميت في حضنها أعيط وقالت
روحي غيري ونامي وان شاء الله خير
دخلت وغیرت ونمت وصحيت تاني يوم دخلت الحمام
وانا مسرعه وقفلت الباب ورايا بسرعه ونسيت ان الباب
معلق لقيت جوز اختي عادل واقف لافف وسطه بالفوطه
وانا بلبس النوم زهلت من الموقف وبلمت .
الجزء السابع اللي هتشارك القصه في 5جروبات هبعت خاص

­

🔥🔥🔥الجزء السابع🔥🔥🔥حصري للجروب❤️👇

تفاعل ب 20 ملصقات ومشاركة في 5 مجموعات وهنشر الجزء الثامن فورا لو لقيت 200 مشاركة للقصة ❤️💪❤️

كان واقف لافف منشفه حوالين وسطه وبيحلق دقنه

قدام المرايه بص لقاني واقفه في وشه بلبس النوم

بصلي وقال ايه الجنان دة يابنتي انتي مش تخبطي الاول قبل ماتدخلي

رديت عليه انا اسفه بجد ولاهي غصب عني كنت محتاجه ادخل الحمام معلش انا حارجع تاني ولاكاني كنت موجودة بعتذر منك وروحت افتح الباب حاولت افتحه مفتحش حاولت وحاولت مفيش فايدة

لقيته جاي عليا اوعي ياشاطرة جتك نيله عليكي

وعلي جنانك اوعي من وشي

شد الباب مفتحش فضلنا نشد فيه مفيش فايدة

قالي اوعي حاكسر الباب ارجعي ورايا متقفيش قدام الباب وبالفعل كسر الباب وطلعت جري علي اوضتي

وقفلت الباب وهوة كمان دخل اوضته وغير هدومه

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غيرت هدومي ودخلت احضر الفطار ودخلت بيه لاختي وهيا نايمه صحيتها وقلت لها يلا علشان نفطر

يحبيبتي كنت عاوزة اقولها علي الي حصل بس للاسف كنت حاسه انها تعبانه محبتش ازود عليها تعبها وقلقها وقعدنا وفطرنا وطلبت من اختي اننا نخرج شوي نغير جو

وبالفعل خرجنا واحنا خارجين اختي جالها مغص وفضلت تعيط ووقعت في الارض والناس اتلمت علينا

وروحنا بيها المستشفي وهناك كانت المفاجاءه انها جالها نزيف حاد واضطروا انهم يعملوا لها عمليه ازاله للرحم علشان النزيف يقف وكان قرار صعب فاتصلنا بجوز اختي وجاه ومضي علي الورق بسرعه رهيبه علشان ينقذ حياه اختي

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عملت العمليه وعدا الوقت وزاد الخناق بين اختي وجوزها عادل بسبب قله الخلفه وكانت ديما بتحسسني بالذنب لان بسببي حصلت المشكله

وجت في يوم طلبت مني طلب غريب؟؟؟ 🤔🤔🤔
لو عايزين تعرفو طلب الغريب بسرعة وقبل اي حد

مقالات ذات صلة

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق